HTML

Mázli-m van

Mázli kutya sorsa, napi bontásban

Friss topikok

  • EASY: @star72: megmondom mire akadtam ki... az utóbbi évek legfájóbb döntését kellett meghoznom, erre eg... (2010.03.03. 10:33) Mire volt ez jó?
  • vukcica: Gyorsan tanul az okos kuty :) (2010.02.25. 10:10) Száraz alom
  • EASY: tippelj újra... :) (2010.02.24. 20:53) Valaki KICSERÉLTE a kutyámat!
  • Johndo: bizony, nem olcsó mulatság, de amíg kicsi, addig kell rá bőven költeni, hogy egészséges legyen a c... (2010.02.24. 20:46) How much is the DOG?
  • EASY: @vukcica: Csak te látod... az a vaku miatt van... nem szárítottam meg. csak megtöröltem. ez kutya.... (2010.02.24. 14:13) Fürdés

Linkblog

2010.02.18. 20:02 EASY

Mázli első napja, az ÜZLET maga!

Első nap, a kezdetek:

Keresgélés, és alapítványokban való csalódások után, MA elhoztam az Illatos útról Mázli kutyát. Az illatos út NEM menhely. Sintértelep. De nagyon ajánlom mindenkinek, ha szeretne kutyát örökbe fogadni.

Állandó állatorvosi felügyelet, tisztaság, rend, segítőkész gondozók. És nem kérnek 8000 ft-ot azért, hogy elhozz egy kutyát, ezzel csökkentve az ő költségeiket, és felszabadítva egy kenelt.

Mindenkinek ajánlom. a REX kutyaotthont pedig NEM ajánlom senkinek! Közönyös ügyintéző, anyagias hozzáállás... fujj

Németjuhász keverék kislány kutyus. kb 2-3 hónapos.

Chip-elve, Oltásokkal, kiskönyvel, stb. 2500 ft-ot kértek érte. Egy macskát elhozhattam volna már 500 ft-ér. De ki a ráknak kell macska??? :)

Állatorvoshoz vezetett az első utunk. Egészséges. Két hét múlva a soron következő oltásért megyek majd.

 

ÍME MÁZLI kutya... hát nem ennivaló?

Van farka is, csak rajta fekszik... ha jól megnézzük a képet, akkor látható a vége, ami éppen kilóg a hasa alól. :)

Ez egy komoly üzlet egyébként. Én megmentettem az altatástól, ő megmenti az érzéketlen hideg lelkemet. Adott rá pacsit is, így mától komoly üzleti kapcsolat van köztünk.

A neve nem tudom honnan jött. Egyszerűen nem tudtam neki mást elképzelni. (és még "Í" -re is végződik, ami állítólag fontos)

HA nem esik az eső, leviszem ismerkedni a környezettel, de egyelőre nem kockáztatok, nagyon nagy latyak van kint.

Rendkívül értelmes és szófogadó kutya. Minden ajtó nyitva, és nem jön be. fél napja van itt, és már tudja, hogy hol a helye. és hol a "dolga" helye. Csöndes kutya. egy hangot nem ad ki. nem ugat feleslegesen. ha ott vagyok, ha nem. csendbe van. ez jóóóóó...

Holnap kitalálok neki egy komolyabb "almos" megoldást...

Mielőtt elhoztam volna, Polisz barátommal elmentünk a Freshknapf-ba, és megvettük a nélkülözhetetlen dolgokat.

- 15 kg JUNIOR kutyatáp

- nyakörv, póráz

- rágni való játék...

Most éppen alszik a kis szőnyegén. Megnyugtatóan nyugodt ez a kutya. :)

Viktor tesóm kirakta a blogjára Mázlit! igazi kis kabala állat lesz! :)

8 komment

süti beállítások módosítása