HTML

Mázli-m van

Mázli kutya sorsa, napi bontásban

Friss topikok

  • EASY: @star72: megmondom mire akadtam ki... az utóbbi évek legfájóbb döntését kellett meghoznom, erre eg... (2010.03.03. 10:33) Mire volt ez jó?
  • vukcica: Gyorsan tanul az okos kuty :) (2010.02.25. 10:10) Száraz alom
  • EASY: tippelj újra... :) (2010.02.24. 20:53) Valaki KICSERÉLTE a kutyámat!
  • Johndo: bizony, nem olcsó mulatság, de amíg kicsi, addig kell rá bőven költeni, hogy egészséges legyen a c... (2010.02.24. 20:46) How much is the DOG?
  • EASY: @vukcica: Csak te látod... az a vaku miatt van... nem szárítottam meg. csak megtöröltem. ez kutya.... (2010.02.24. 14:13) Fürdés

Linkblog

2010.02.20. 11:13 EASY

Futtató, első ismerkedések

Ma már nem jött be a szobába reggel. Szépen várt amíg hallja, hogy magamtól neszelek. ÉS akkor adott csak hangokat, hogy "ideje lenne már felkelnem, és foglalkoznom vele". :) Este nem kakilt, úgyhogy gondoltam egyből leviszem, hátha majd ott. De nem. Visszajöttünk. A lépcsőket már keni vágja. Gyorsan tanul. Kapott reggelit, és játszottunk egy sort. Kicsit vártam, aztán ismét levittem, hátha a reggeli meghozta a hangulatot neki a nagymunkához. Találkoztunk több kutyással is. Mindenki dícsérte, hogy milyen szép, meg aranyos. Különsöen értékelik a kutyások, hogy az illatos útról hoztam el. Ez jól esik. :)

Aztán egyik kutyás néni ajánlotta, hogy a futtatóba vigyem be, ott sok a szag, és könnyebben űrítenek. Elvittem oda, és jó 15 percet elengedve sétáltam vele. De nem jött rá...

Anyám szerint kialakul, hogy naponta 1x max 2x kakilnak. MEg kell figyelnem, hogy az mikor van, és arra az iőre kell időzíteni a nagysétát.

Új kedvenc játéka van. A régi maszírozó szett egy kis botra hasonlító darabja, aminek görgős-gumis az egyik vége. Kergeti, visszahozza. :)

Ma még 1x leviszem, mielőtt elmegyünk Székesfehérvárra. Akkor majd készítek képeket, és leviszem a játékát is, hogy jobban érezze magát lent is.

komment

süti beállítások módosítása